Året som gått!

Under det här året har det hänt en massa saker! Här är några av dom sakerna

* Farmor fyllde 82 år
* Jag och Alex blev tillsammans
* Jag flyttade till pappa helt och hållet och mamma flyttade ihop med Stefan
* Jag åkte till Leksand tillsammans med Jannie, Matte och Angi och firade sista april
* Jag skaffade en till tatuering
* Åkte först till Borlänge sen till Leksand och sov hos Alex en natt
* Kollade på mina underbara vänners bal på Scandic hotel
* Åkte till Leksand tillsammans med Alex mamma och tittade på hans bal
* Stod och var avis när mina underbara kompisar stod på trappan utanför Torsbergsgymnasiet och sjöng studentsången
* Åkte återigen till Leksand för att titta på Alex student
* Frågade Alex om han ville förlova sig med mig
* Fyllt 19 år
* Förlovat mig
* Flyttade ner på stan tillsammans med Alex
* Börja sista året på gymnasiet, äntligen!
* Provat ut studentmössa
* Haft en otroligt misslyckad insamling till mitt och Johannas projektarbete
* Varit med i Ljusnan angående projektarbetet
* Varit med i Sveriges radio Gävleborg angående projektarbetet
* Kramat en gran av rädsla att min storasyster skulle sno den från mig
* Firat jul tillsammans med Alex!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tycker du hade kunnat bjussat på en bild för att illustrera grankramandet... hehe

Det var jue bara för underbart!!!



Du glömde nämna att du har blivit hotat av din boyfriend att han skulle ringa din storasyster när ni försökte gå hem från krogen. XDXDXDXD



Ses ikväll.

Kram

2008-12-31 @ 12:38:54
URL: http://miahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0