Projektarbete

Jag kom nyss hem från Lions lokalen som ligger i gamla sjukhusets lokaler här i Bollnäs. Jag och Johanna har suttit där i över tre timmar och hoppats på att det ska komma någon snäll själ som hade lite leksaker att skänka till vårat projektarbete, men icke. Det kom inte en enda människa dit förutom Ljusnan och Alex.

Jag och Johanna har som projektarbete att samla in leksaker och skänka dom till barn på barnhem i Lettland, vi sammarbetar med hjälporganisationen Lions. Vi ska åka över till Lettland i mitten av april och lämna över leksakerna som vi har fått in. Så idag när vi hade våran första insamlingsdag så kom Ljusnan och pratade lite med oss och knäppte lite kort så på måndag är vi väl med i Ljusnan.

// Hannah

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad himla tråkigt att folk inte kan släpa sig dit och skänka lite leksaker som bara ligger och skräpar och tar plats hemma hos dom iaf. USELT tycker jag!!!

Ljusnan kom ner och hälsade på oss sen... ;)

Hörde att pappa hade kläckt ur sig att han hade sin andra dotter där när dom sa att dom skulle dit...

2008-12-07 @ 20:22:07
URL: http://miahed.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha jag kan tänka mig hans krull:D

2008-12-09 @ 21:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0