Sir

det är jag Alex  , hannahs bortglömda resp.
jag har ju inte bloggat på ett tag så jag tänkte jag skulle skriva ner mina adelsanor för er.
Som ni vet är jag en stor krigare , nåja nästan iaf.men min släkt var. jag vet inte hur mycket jag har tjatat om min släkt för hannah.hon har provat bomull i öronen , l skrika , gråta , men Inget undgår mitt snack om "adelssläkterna" jag härstammar från. så.....för att vara extra jobbig , så tänker jag skriva ner varenda en utav dom.

Tyska , danska , svenska , finska , ryska , estniska , skottska och italienska släkter

:

* Wildeman
*Von Ungern
*Von Farensbach
*Von Meurman
*Stålarm
*Teet/Teit
*Tawast
*Silvia
*Skönebeck
*Böllia
*Ållongren
*Osenhielm
*Spåre
*Creutz
*Lille
*Ekestubbe
*Bonde ( Karl Knutsson Bonde Karl VIII
*Fleming
*Diekn
*Djäkn
*Jägerhorn af Spurlia
*Garp
*Smålänning
*Stål
*Stienkors
*Galle
*De Prato
*Danske
*Dufva
*Ekelöf
*Boije af Gennäs
*Mjöhund
* Grijser
*Anders af Slumsvik
*Brunow


nåja det var nog varenda en för tillfället. inte nog med dom här så har jag hittat ett spår på mormors sida oxå.
Reinhold Christer Lodh , Lodh är troligtvis en adel från Livland dsv Estland , får jag ihop banden här så kan jag lägga ytterligare ca 20 till min bunt.


var jag jobbig nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0