Tjejsnack

Om ca en halvtimme har jag en ny hårfärg och förhoppningsvis blir det bra den här gången.
Naglarna som jag satte dit igår kväll har redan åkt av, jag tappade den första igår kväll sen har resten oxå rykt nu under dagen, bra kvalitte. Jag ska nog åka och göra det riktigt någonstans så det sitter bra och ser snyggt ut, det är väldigt svårt att göra det själv, det vart inge bra när jag gjorde det igår så det gjorde inte så mycket att dom inte sitter kvar längre.

Nu ringde Matte precis, han ska komma hit en sväng, vi ska vänta på att Alex ska komma hem sen ska vi nog åka på max en sväng, jag ska nog inte ha något, kanske en glass bara:)

Idag när jag satt och kikade i några bloggar så var det en tjej som hade så jävla snygga skor, dom skulle jag mer än gärna äga kan jag lova! Hon verkade vara en "märkes brud" så dom är säkert skit dyr.

Ojojoj vilket ointressant babbel det blev i det här inlägget, lika bra att sluta.

// Hannah


Kommentarer
Postat av: Mia

vad förvånad jag blir att du hittar skor som du vill ha... ;p

2008-12-05 @ 15:48:06
URL: http://miahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0