Jul, jul strålande jul

Nu är det mindre än en månad kvar till julafton och på söndag är det första advent och det betyder att julgardinerna och ljusstakarna ska upp, det kliar i mina fingrar för jag vill ha upp dom nu! Jag ser inte fram emot julafton så mycket för jularna är så otroligt krångliga nu för tiden, vem ska man vara hos? Vilka kommer? Vilka ska man köpa julklappar till och vad i så fall? Just nu känner jag bara för att sitta hemma och mysa med Alex hela julafton, slippa all stress med att åka fram och tillbaka till alla bara för att inte göra någon besviken. Önskar att jag bara för en dag kunde få vara barn igen, då när julen var det man längtade efter hela året, pirret på juldagsmorgonen när man sprang ut i kylan i bara nattlinne och tittade om tomten hade lämnat något paket i lekstugan.

// Hannah


Kommentarer
Postat av: Mia

Eftersom vissa, typ "tomten", fortafarande ser dig som ett barn kanske du skulle sova hos pappa och springa ut i lekstugan på julaftonsmorgonen... ;p

Kramen

2008-11-25 @ 15:30:35
URL: http://miahed.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag önskar oxå ibland att man var barn igen. Var ju preci som du beskriver det. Pirr imagen och fort ut för att se vad tomten lämnat. Det var mindre komplicerat då. Känner som du när det gäller julen och det är väl inte så man ska känna. Det ska vara roligt, mysigt och ingen stress och inga krav.

Love You

2008-11-25 @ 15:59:48
Postat av: Carina

Fungerar datorn bra föresten? Du kan ju tom lägga in lite inlägg här. Super. Synd att det inte är så ofta bara. Inte för att jag är bättre på att blogga men ändå. Du borde vara det.

Kram

2008-11-25 @ 16:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0