En bal på slottet (Scandic)

Visst vi har bara gått en månad på vårat sista år i gymnasiet men jag har redan börja titta efter den perfekta balklänningen, jag har ännu inte hittat den och det är ju i och för sig igen panik än. Men innan jag tänker klämma mig i en balklänning så skulle jag vilja gå ner en si så där 80 kg, eller ja kanske inte direkt men ni förstår vad jag menar.
Jag tänker då minsan inte ta på mig en fin klänning och sen se ut som en uppstoppad korv som kommer direkt från Tillmans, nej nej. Och det är ju inte bara klänning som ska fixas, det ska vara håruppsättning, sminkning, skor, väska och bla bla bla. Tänk om man kunde vara en kille, bara att ta en raggardusch ta på sig en kostym och åka.
Om jag känner mig själv rätt så kommer det sluta med att jag inte kommer gå på balen över huvudtaget!


// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0