Tatuering

Idag var jag och fyllde i min tatuering som jag gjorde i maj, den svarta färgen blev grå nästan på en gång och försvann på vissa ställen så det var bara att gå och fylla i den. Nu är den svart och fin igen och jag hoppas att färgen stannar kvar den här gången.
Det gjorde mycket ondare idag än dom andra gångerna men han sa att det kunde bero på att tatueringen är rätt ny och forfarande lite känslig så det var därför det gjorde extra ont, men det var värt smärtan. Jag ska ta bort plasten innan jag går och lägger mig så får jag se hur det ser ut. Nu återstår bara det där tråkiga görat med att tvätta och smörja in den jämt och ständigt tills den har läkt helt, och det är om ca en månad.


// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0