Tjejkväll

Så var det lördag, ritktigt skönt att få vara hemma i några dagar. En dag när jag till skolan nu i veckan så tittade jag upp vid kyrkan och jag önskade att det var dit jag skulle, det är rätt hemskt när man känner att man hellre skulle vara på kyrkan och jobba i stället för att gå till skolan.
Men nu är det iaf helg och jag slipper skolan ett tag.
Ikväll så jobbar Alex i Edsbyn men jag blir inte ensam för det, Maria, Elin, Kristine och Carro kommer hit ikväll. Det ska bli riktigt roligt eftersom att vi inte träffas så ofta, näst intill aldrig. Så ikväll blir det en massa tjejsnack så Alex hade nog med all säkerhet inte vilja vare hemma ikväll iaf.

Trevlig kväll!


// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0