Valbo idag...

och köpte ett behövligt* bord(*finns det ett sådant ord(?) ). iallafall blev det jättbra när jag skruvade upp det , eller ja snarare så att jag ringde farsan så fick han skruva , och inte nog med det fick jag låta Hannah skruva lite me , på grund av att jag skulle känna på plattansom jag kokade vatten på om den var varm , vilket den var , så idiotiskt gjort att känna med tre fingrar.
vi köpte även litedoft ljus (päronsmak , inte för jag har smakat men jag kan tänka mig att det smakar päron , eller nå)
och en blå spåkula , som vi tänkte sätta en lampa under så det skulle bli lite fränt.

enis penis och matte pppp....var hit senare på kvällen :)







köss!

/Alleballe












vårat bord.............





Kommentarer
Postat av: erica

knäpp en bild så man får se hur det ser ut med det nya bordet då:)

2008-09-14 @ 20:34:53
URL: http://mattiaserica.blogg.se/
Postat av: mia

Kul för er att ni äntligen har ett bord... Vad förvånad jag blir att du skulle lyckas göra nåt så urbota korkat som att sätta fingrarna på plattan... Borde inte du av alla fatta att det inte är speciellt smart... ;p Testa med en droppe vatten nästa gång isf fingrarna. Tips från läktaren. ;)

Väntar på att bli bjuden på gourmet middag nu när ni har bord och allt. ;)

Ha det och krama sys.

/Kram

2008-09-14 @ 22:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0