Omtapetserat

Nu har vi äntligen fått tapetserat i vardagsrummet! Det blev så himla fint, en otrolig skillnad. Synd bara att man numera ser hur ful resten av lägenheten är. Jaja.
Jag sitter iaf och tittar på gardiner och tavlor till vardagsrummet, vi har kommit fram till att vi ska ha gröna tyger och övriga detaljer. Jag såg även att Ikea hade kommit ut med sina sommarprylar nu, hittade lite belysning som jag skulle vilja ha, får prata med Alex om det sen.

Igår efter jobbet så var jag och solade en sväng och nu ser jag ut som en tomat, hade hoppats på att det röda i ansiktet skulle lägga sig tills idag men näe då det gjorde det inte. Jag behöver iaf inte gå till skolan och se ut som en tomat jag har nämligen helg!

Näe nu ska jag ta tag i städningen, suck...

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: maria

måste komma över och titta hur det blev nån dag :)

2009-04-02 @ 21:20:30
URL: http://mariaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0