Ang. gitarren

Hannah ljuger nu när hon säger att det låter bra, kanske jag spelar hyffsatt men sjunger hellre än bra.
För att veta hur bra jag sjunger frågade jag henne rakt ut:

Jag : "- Hur dåligt sjunger jag?"
Hannah: -"Hmm ganska dåligt"
Jag: -"På en skala 1 - 10?"
Hannah:- "en 8 kanske" (poängtera "kanske")
Jag -"En 8a?!!!!!!!"
Hannah: -"En 6 adå?"
Jag -"pchhh" sa jag plus att hon fick dödens ,dödens blick"

Nog att jag vet att jag sjunger kasst , det har mina förfäder oxå insett då min gammelfarfars far spelade fiol och min gammelfarfar fiol och dragspel , farfar har inte spelat något heller tror jag men pappa har spelat dragspel oxå , ingen som har sjungit liksom. SÅ JAG VET ATT JAG INTE KAN SJUNGA HANNAH HED MOPED!

Tur att du är sötnöt annars hade jag slutat spela för dig.


Gulligull <3<3<3<3<3<3<3<33<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0