Babbel

Här sitter jag alldeles nyduschad och tänkte blogga en snabbis.

Idag vaknade vi av att Alex pappa ringde och frågade om han och Kicki fick komma och hälsa på. Det var bara att flyga upp ur sängen och plocka ihop i lägenheten. Vi hann precis klart så ringer dom på dörren.
Vi fikade och pratade lite.
När dom hade gått igen så åkte jag och Alex ner på stan och mötte upp mamma, Maggan, Tommy, Pelle, Calle och Stefan. Vi stod och lyssnade på när BUO spelade och Pelle berättade att han äntligen hade kommit med där så i maj ska han spela med dom på stan första gången. Han såg så stolt ut.
Sen sa vi hej då till familjen Larsson så bjöd mamma mig och Alex på lunch på Roy's. Göttans.
Vi tog en sväng på systemet och köpte lite vin till mig som jag ska ha ikväll.

Ja och nu sitter jag här. Ska göra mig i ordning för Maria kommer om en stund. Det var meningen att vi skulle  laga mat tillsammans och dricka vin, men vi kom inte på nå att laga så vi ska äta pizza från Hamregrillen i stället.
Vin kommer vi alla fall att dricka och kanske någon likör 43, vem vet.

Nu måste jag göra mig i ordning!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0