Dagen efter

Igår var det party party eftersom att Maria fyller 20 på onsdag.
Vi var hemma hos mig och Alex eftersom att vi har större lägenhet, vi spelade lite lips, ölspel och åt en grymt god smörgåstårta! Vi hade i alla fall riktigt roligt.
Men Kristine chockade mig och Maria i början när hon berättade att hon ska börja plugga i Uppsala och hon flyttar på lördag. En väldigt stor nyhet! Det kommer garanterat att gå skit bra för henne men hon kommer bli saknad!

Nu på förmiddagen hade vi tvättid, håller på att tummla underkläderna för tillfället. Ska väl gå ner och hämta dom snart. Sen ska jag och Maria gå ut och gå någon gång idag. Ska bli riktigt skönt att komma ut.
Maria och jag ska gå ut och gå en timme varje dag. Fasen vad skönt det ska bli. Nu jävlar ska fettet bort. I och med att jag skriver det här i bloggen så har jag inget annat val än att gå ut och gå för ni märker ju om jag inte går ner nå i vikt.
Massa kilon ska bort! Fan vad skönt.

Nu ska jag gå ner i tvättstugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0