Dags att ta sig i kragen

Det vart ingen städning. Maria skickade ett sms precis efter att jag hade publicerat mitt förra inlägg om att jag skulle städa. Så vi tog en promenad i stället, var borta lite mer än en timme. Skönt.
Jag ska göra några förändringar i vardagen som kommer hjälpa mig att gå ner i vikt.

* Sluta äta mat vid tv:n
På det viset känner man att man äter i stället för att vara inne i tv programmet så man äter alldeles för mycket.

* Sluta med läsk
Jag dricker en himla massa läsk (cola), erkänner att jag är beronde av socker.

* Fortsätta med promenaderna
Och när jag har det i min vardag så ska jag lägga till några enkla övningar här hemma. Så som sit ups och armhävningar.

Jag är otroligt peppad och nu jävlar ska jag lyckas!

Kommentarer
Postat av: Carina

Det är bra Hannah. Jag vet att du klarar det.

Lycka till!

2009-08-16 @ 17:25:12
Postat av: Sara - Mamma till Joline ♥

Svar: Jag tror det var på lindex =)

2009-08-16 @ 21:19:16
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0