Dagvill..

Jag fick tänka till lite nu när jag skulle skriva att det var söndag men det stämmer ju inte, det är ju måndag för sjutton!
Men det gör ingen skillnad för mig för jag är ledig i alla fall. För varje dag som går och jag är ledig så får jag mer panik, fast jag kan inte göra så mycket åt saken eftersom att inte skolan är klar än.

Igår gjorde jag i alla fall min sista dag på Freluga trädgårdsscen, dom hade säsongsavslutning och det var Sofia Karlsson som uppträdde. 898 personer hade slagit sig ner i gräset med fika för att lyssna. Det går inte in så mycket mer folk än vad det gjorde igår. Roligt att det går bra för dom. Hon började spela klockan 18 och slutade ca 3 timmar senare och då hade det varit en paus på en halvtimme också.

Idag ska jag och Alex åka till Söderhamn och gå på Dollar Store och hälsa på hans farmor och farfar.
Nu ska jag nu ta en lite prommis till mammas jobb och hämta min nya parfym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0