Det blir aldrig som man har tänkt sig

Jaha det vart varken Mc Donalds eller Skärså idag. Jag ska nog inte säga att vi ska göra en massa saker för dom blir inte av i alla fall. Men men det vart en mysig dag i alla fall.
Vi började med att äta lunch inne på E-center (det var så mycket folk på Mc Donalds) sen gick vi på skokanonen och Dollar Store. Efter det åkte vi hem och sen bar det av på stan sen handlade vi på Coop.
Nu är vi hemma igen och jag är tröttare än tröttast. Jag ska i alla fall färga håret lite senare, är i starkt behov av det. Till och med Alex klagar på att jag har världens utväxt.

Idag har vi handlat

DollarStore
* Muggar
* Visp
* Saker till katten
* Penslar
* Sockerskål

JC
* Jeans och T-shirt till Alex

Åhléns
* Åttonde säsongen av vänner
* Strumpbyxor

Elgiganten
* Vågtång!!!

Coop
MAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0