Fisketur i Båtböle

Ja det blev en kort liten fisketur tillsammans med Alex och Johan ikväll. Vi åkte till Båtböle. Jag som sa att jag inte skulle ta i masken vart så illa tvungen eftersom att det var en fiskjävel som åt upp min mask. Jag fick då inte upp någon fisk men lika bra var väl det för den lovar jag att jag inte hade tagit i. Det var jätte fint ute vid Båtböle och inte en enda mygga så långt ögat kunde nå. Perfekt! Jag hade i och för sig tröttnat på metandet efter 5 min men det hör inte till saken. Även om jag tröttnade fort så gav jag inte upp förns lite innan dom andra två. Passade på att knäppa lite kort.
















Kommentarer
Postat av: Mia

Myspys

2009-08-04 @ 00:59:07
URL: http://miahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0