Håll tummarna för mig!

Snart har även den här dagen gått, gud vad fort det går. Vi har varit ute hos pappa en stund men han skulle iväg på möte så vi blev inte där så jätte länge.

Igår var vi ju till Edsbyn och grillade, sjukt gott. Undrar om det var sista grillningen för det här året. Hoppas inte.
Någon som har lust att grilla till helgen kanske?
Fick ett samtal från mamma när vi var ute hos pappa hon berättade en rolig sak som jag hoppas att jag får ta del av. Håller verkligen tummarna för det är något som jag verkligen vill. Jag som inte tycker om skolan hoppas nu på att jag kommer in, måste bara slänga iväg en ansökan så fort som möjligt!!!

Nu ska jag nog ta och städa, har inte så mycket annat att göra=)


Kommentarer
Postat av: Maria

vad vad vad ? nu verkar det som lilla hannah har något att berätta på promenaden ?

2009-08-23 @ 16:39:52
URL: http://mariaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0