Höstkläder och lunchdags

Så var det fredag igen. Alex har åkt till jobbet och idag slutar han vid 21 tiden. Jag ska passa på att åka till mamma, ska färga på henne ska även få middag där, tror vi ska äta tacos.
Just nu håller jag på med lunch, pommes frites och korv.
Sen får vi se vad jag ska göra resten av dagen, mamma slutar inte förens halv fem. Jo jag måste i alla fall ner på stan och köpa ipren, går kanske i lite affärer efter det också. Drömma mig bort bland alla snygga höstkläder. Det finns så himla mycket snygga höstkläder som jag vill ha. Jag behöver i alla fall en jacka, har hittat en på HM som jag vill ha. Får se om det blir den, har även hittat ett par uggs på barnavdelningen där som jag vill ha. Dom behöver jag inte men dom var så söta så dom vill jag ha och alla vet väl vid det här laget att jag ÄLSKAR skor!=)

Nu ska jag gå och kolla om maten är klar!
Magen kurrar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0