I morgon ska vi till Valbo men det vet inte Alex om än!

Alex och jag har precis bestämt att vi ska åka till Gävle i morgon. Alex säger att om vi åker till Gävle ska vi åka in till stan och INTE till Valbo men det inte han vet är att jag redan har bestämt att vi SKA ut till Valbo för jag SKA på Ikea! Aldrig att jag åker till Gävle utan att gå på Ikea, jag må ha sett alla saker förr men det spelar ingen roll. Han får faktiskt lov att åka ut dit och vara snäll mot mig heeela dagen eftersom att han överger mig på fredag. Vad glad han ska bli över att få gå på Ikea igen, åh han kommer jubla!
Hoppas jag kommer hem med något nytt i morn (jag får ju nämligen lön i morgon). Skulle alldeles ha haft nya värmeljus så jag kan göra ordning inför hösten!

Nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag sova så det blir en ny dag snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0