Idag har vi varit riktigt duktiga, eller?

Eftersom att det har regnat hela dagen idag så var jag ganska inställd på att det inte skulle bli någon promenad ikväll men ca kvart i åtta så slutade det regna så det var bara att ta på sig "gå-ut-och-gå-kläderna" och ge sig iväg.
Både Maria och jag var trött efter dagens dåliga väder.
Vi bestämde oss för att ta våran andra runda idag, alltså vid Björktjära. När vi var där så frågade jag Maria om vi inte skulle gå förbi Carinas hus och kolla. Sagt och gjort så gjorde vi det. Robert satt ute så vi gick och sa hej, Carina kom ut och så satte vi oss och pratade i en timme ungefär sen gick vi hem. Det var dagens promenad. Fan vad bra!
Men trevligt var det i alla fall=)

Nu ska jag kika lite på tv sen sova...
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja, det var riktigt trevligt. Den rundan tycker jag att ni kan ta fler ggr =)

2009-08-26 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0