Jag ska ut och meta!

Det blev ingen tur till Söderhamn idag i stället har vi slöat framför tvn och tittat  på vänner. Vi pallrade oss upp för ca en timme sen och tog en sväng till Ica för att inhandla lite till middagen idag. Idag blir det våran egen form av grekisk pyttipanna. Mumma!
I grekisk pyttipanna så har man potatis, kyckling, oliver och fetaost (man har kanske lök också är lite osäker) sen slänger man in allt i ugnen.
Men i våran grekiska pyttipanna så blir det potatis, morötter, paprika, gullök och kyckling till det ska vi äta turkisk yoghurt. Mmmm, det vattnas i munnen på mig.
Vid åtta tiden ska vi åka ut till pappa och hämta några metspön och gå till Mödänge och prova fiskelyckan Olnils och Enis kommer också och gör oss sällskap.
Jaa jag vet jag Hannah Christina Hed ska meta!!! ( Ja vi får ju se hur det går med den saken) En sak är säker jag ska INTE ta i en enda maskjävel. Där går min gräns!

Jag berättar sen om min eventuella fiskelycka

Kommentarer
Postat av: Mia

Seriöst hur mycket feber har du??? Det kan inte finnas på världskartan att du av alla ska fiska... Hoppas det fstnade nåt på kroken och att nån var smart nog att filma med en mob el dyligt när du skulle upp med fisken... :P

Love ya sis.

2009-08-03 @ 22:25:49
URL: http://miahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0