Kräftskiva hos familjen Borg

Igår var det kräftskiva hos familjen Borg. Dom hade satt upp partytält på gården. Riktigt mysigt.
Till och med jag åt kräftor för första gången, eller ja jag hade köpt en burk med kräftstjärtar som jag åt. Aldrig att jag skulle sitta och kladda med "riktiga" kräftor. Det var hur trevligt som helst igår. Kvällen slutade tidigt på grund av att jag fick tandvärk så ungefär tjugo i tolv var vi hemma i lägenheten igen. Kanske lika bra med tanke på att jag ska jobba idag, i och för sig är det på eftermiddagen men jag har en tendens att bli så himla trött om jag är uppe länge.

Nu ska jag ta mig en skål med fil och flingor och så ska jag och Alex titta på vänner.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men Hannah, det är ju inte alls samma sak som "riktiga" kräftor :P de i burk smakar ju inte alls lika gott. så det är helt klart värt att klädda lite, det finns ju servett ;)

2009-08-02 @ 12:41:17
URL: http://mariaakesson.blogg.se/
Postat av: Carina

Det var riktigt kul att nu kom igår! Håller med Maria. Inte alls lika gott som riktiga kräftor, men o andra sidan var det fler än du som "fuskade". Tack för en trevlig kväll!

Kram

2009-08-02 @ 13:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0