Längtar efter resultat

Dagen är snart över och jag har inte bloggat än, hmm. Jaja tror inte att det är många som bryr sig men ändå.

Pratade i alla fall med mamma om en "ut-och-gå-dress", vi skulle kolla på en på torsdag. Hon tyckte också att jag behövde en sån nu när det börjar bli kallare ute och vi bor ju i Sverige man vet aldrig vad det är för väder här. Hoppas jag hittar någon vind och regn tät dress som även är snygg. Hoppas på en rosa i alla fall en rosa jacka, blir ni förvånad?
Jag läste i aftonbladet igår om att gå ner i vikt av att promenera, att man märker skillnad redan efter en vecka. Skit bra! Undrar hur det kommer kännas om en månad, om det kommer synas nå. Åh längtar efter att se resultat. Jag som inte väger mig kommer ju få vänta på att se resultat på hur kläderna sitter och så. Kan knappt vänta!

Nu börjar Grey's anatomy igen. LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0