Lite vanligt babbel

Igår efter att jag hade varit hos mamma en stund så skjutsade hon mig till pappa. Vi fikade lite alla tre + Elvis och sen åkte mamma hem igen. Jag gick upp till farmor och blev där över en timme. Vi pratade en massa och hade riktigt roligt. Christer var även hemma så jag hejade på honom innan han gick ner till pappa.
Alex fick jobba över några timmar så jag vart kvar hos pappa till 12 ungefär.

Nu sitter jag här inlindad i handduk och ny duschad. Ska hitta orken att göra mig i ordning för att åka till Edsbyn och grilla hos Alex mormor och morfar, Alex yngsta bror Niklas ska också med.

Nu ska jag kika lite på tv och sen ska jag klä på mig.

Ha en bra dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0