Min storfiskar sambo

Nu har jag kommit hem igen. Vart borta rätt så länge faktiskt!
Mötet med Jacob gick bra, jag fick mitt betyg och mina timmar så jag är hel nöjd. Efter att jag hade varit till Jacob så kom Alex och hämtade sen åkte vi ut till Mödänge. Jag gick och hälsade på farmor och han gick till Mödänge bron och fortsatte fiska med Johan och Niklas. Efter ett tag kommer han med ett stolt leende på läpparna, han har fått fisk. En stor abborre 0,5kg. Farmor fick fisken eftersom att jag VÄGRAR att ha den i våran frys. Farmor blev glad i alla fall.
Jag vart där i lite över en timme sen åkte vi hem och städade. Om en stund kommer Alex mormor och morfar och Niklas.

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0