Städning på G

Det känns i kroppen att man festade igår. Jisses vad seg jag är. Gick till spelbutiken och köpte mig en skvallertidning som jag har legat i soffan och läst. I LOOOVE skvaller.
Skulle alldeles ha städat lägenheten och burit ner saker till källaren men Alex har fortfarande nyckeln till vårat förråd på sin nyckelknippa av någon anledning så att bära ner saker kommer inte att bli av. Men att städa lägenheten skulle behövas. Som sagt var det ju fest här igår och att gå och det luktar inte alltid så gott när man vaknar upp efter en fest. Sprit, bakfylla och chips. Ingen höjdare om jag ska vara ärlig.
Skulle egentligen ha gjort en riktig städning men det väntar jag med tills jag har nycklarna till förrådet.
Nu ska jag palla mig upp ur soffan och ta fram dammhinken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0