Stående ovationer, Hannah är tillbaka i bloggvärlden

Det har blivit lite si och så med uppdatering på sista tiden men jag har helt enkelt inte orkat. Vi får se om jag kommer fortsätta att uppdatera.
Det har väl inte hänt något speciellt på sista tiden heller så ni har inte missat något, allt flyter liksom på som vanligt.
Vi har i alla fall fixat datorn nu, eller ja Robert har fixat datorn så det går att använda den igen. Väldigt snällt!

Idag eller rättare sagt ikväll ska jag och Alex till Carina och Robert på kräftskiva, där kommer det även att finnas annat folk som jag inte känner ja förutom min andra syster Mia då men hon räknas inte till folk. Åh vad jag kommer bli populär nu.
Innan vi åker till Carina ska vi nog ta en tur ut till pappa, ska lämna tillbaka Elvis koppel som mamma råkade glömma hemma när hon lämnade tillbaka hunden.

Nu sitter Alex och tittar på Robin Hood och försöker prata engelska med brittisk brytning, det låter väl inte helt hundra.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0