En bal på slottet

Idag åkte mamma, pappa och jag till Arbrå för att titta efter en balklänning till mig. När vi kom innanför dörrarna gick jag rakt mot en klänning och den blev det. En mörkblå jätte fin klänning. Vi var där i en halvtimme, då hade jag hunnit prova klänningen, prova bh till, halsband, tittat ut en väska och betalat. Jag är hur nöjd som helst. Det är klänningen som jag har haft i mina tankar hela tiden. När skorna som jag har beställt kommer ska jag åka dit och prova klänningen igen och få den uppsydd.  Nu längtar jag som bara den tills balen är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste vara nåt allvarligt fel när det gick så fort för dig... hehe

Pappa konstaterade glatt att det nog var tur endå att inte alla vi syskon tog studenten... hahahaha

2009-02-09 @ 22:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0