Fredag!

Så har det gått en hel vecka i skolan. Jag har gjort klart en massa arbeten och jag känner mig riktigt nöjd. På måndag ska jag ha prov i svenskan och på tisdag är jag ledig på grund av att det är friluftsdag. Eftersom att min klass är på APU så får jag vara hemma och plugga i stället. Det passar bra eftersom att jag ska ha samhällsprov på onsdagmorgon.

När jag satt i biblioteket idag och läste Ljusnan så såg jag att det skulle vara modevisning på Scandic i morgon, jag ringde upp mamma och bestämte att vi skulle åka och titta. Dom visar balklänningar, brudklänningar och festklänningar. Det ska bli riktigt roligt. Eftersom att jag inte har hittat någon balklänning än så kanske man kan få lite idéer därifrån.

Kommentarer
Postat av: mia

Jag blir såååååå avis på att du ska dit...

Eller inte... hehe

Skönt att det börjar flyta på i skolan igen.



Kram

2009-02-06 @ 16:08:21
URL: http://miahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0