I löv Ikea

Det kanske inte kommer som någon nyhet att jag älskar IKEA men tyvärr så delar inte min kära sambo mitt intresse. Nu när jag har varit ensam hela kvällen på grund av att han har jobbat så har jag hunnit titta ut en massa saker som jag vill ha från IKEA och det är ju faktiskt saker som vi på ett eller annat sätt behöver, tycker jag iaf! Men så fort jag tröck upp ikeas hemsida så sa han "näe men om man skulle ta och duscha". Jag lyckades övertala honom att han skulle kolla på några av sakerna som jag hade hittat men efter ca 2 min hade han tröttnat och gick i stället för att duscha.
Jag får helt enkelt försöka en annan dag med att visa honom alla fina saker som jag har hittat och behöver till vårat nya gemensamma hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0