Man kan om man vill!

Ibland får man verligen vara nöjd med sig själv och idag är det ett sånt tillfälle.
Jag har legat efter hur mycket som helst i skolan och blivit hotat att gå om. Nu har jag tagit mig i kragen och börja göra alla rester jag har. På dom här två dagarna som jag har varit i skolan har jag gjort 6st arbeten och pratat med massa lärare och det är verkligen bra lärare jag har. Dom är otroligt sammarbetsvilliga och vill inget hellre än att jag ska klara skolan till och med "häxan". Till och med hon kan vara snäll och hålla med andra som har bra åsikter ibland. Helt otroligt. Jag har lovat mig själv att aldrig sätta mig i den här situationen igen. Nu är jag påväg upp igen och jag känner att jag kommer klara det!
Man kan om man vill!


Kommentarer
Postat av: Carina

Härligt att det börjar lossna för dig. Kommer förbi nån dag och kolar in lägenheten. Måste ju komma innan ni eventuellt får omgjort i köket. Låter himla snyggt med den färgkobinationen ni har där. hihi



Kram Sys (som inte hjälpte till med flytten)

2009-02-04 @ 21:37:16
Postat av: Carina

Härligt att det börjar lossna för dig i skolan. Kommer förbi nån dag och kolar in lägenheten. Måste ju komma innan ni eventuellt får omgjort i köket. Låter himla snyggt med den färgkobinationen ni har där. hihi



Kram Sys (som inte hjälpte till med flytten)

2009-02-04 @ 21:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0