Tisdag 3/2

Så har vi äntligen sovit första natten i lägenheten, inte för att jag sov speciellt bra men ändå. Det är riktigt skönt att vi äntligen har flyttat och jag hoppas att vi kommer trivas bättre i den nya lägenheten.
Idag kommer mamma och hälsar på, ska nog sluta lite tidigare från skolan så jag hinner göra i ordning lite. Men vi får se. Skolan går i första hand för tillfället (ovanligt jag vet).
Igår så hjälpte min otroligt snälla storasyster oss att flytta, hon och Alex bar möbler och jag tog lätta kassar och kartonger, lite orättvist är det kanske men ändå. Senare kom Alex lillbror och hans tjej och Alex pappa och hjälpte oss. Alex och Johan bar upp sängen och soffan från förådet och Roland skruvade ihop sängen. Jag och Bella stod och pratade lite, jag plockade i lite kartonger och hon höll upp dörrar.
Nu hoppas jag bara på att vi får omtapetserat och ommålat i lägenheten. Köket är värst, röda skåpluckor, grönt innuti, orange golvmatta och gula tapeter. Vackert!

Jag slapp iaf att operera min tå igår, dom pillade under någon slags remsa med saltlösning under nageln som förhoppningsvis ska hjälpa. Jag ska på återbesök på torsdag igen för att se om det har blivit nå bättre.

Nu ska jag fortsätta med mitt skolarbete.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0