tjoo

Sir Elfving har svarat på en hel del frågor om sig själv.

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig? nej , dom glömde George Roland Ållongren , annars är jag nöjd


2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig? hundar katter med flera.


3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till? nej


4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit? bumbibjörnarna och my little ponny


5. Har du något mål som du vill uppnå just nu? nej inte vad jag vet


6. Är du allergisk mot något? inget


7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ? så ofta jag kan , fast ibland är det bullshit


8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt? disken såklart , kanske att puttsa fönsterna oxå


9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst? hockey fotboll och tennis


10. Tror du att pengar kan köpa lycka? nej , men man kan bli lycklig att kunna göra vad man vill


11. Står du helst framför eller bakom kameran? både och (fuck var det där för svar ????  framför såklart , helst näck.


12. Sjunger du i duschen? ibland , ibland sällan minde , jag erkänner


13. Tar du några vitaminer/kosttilskott? nej inte vad jag vet


14. Vilken sorts frukt åt du senast? vindruvor and melon ;)


15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden? ja , att jag cutta tre fingrar


16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet? vet inte , ibland vill jag att hannah ska vara blond , ibland mörkhårig , kan man inte ha en knapp som man väljer hennes hårfärg varje dag? äsch det spelar ingen roll för jag älskar henne lika mkt anyways.


17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst? surfa vid datan köka tårta kika i nån fet släktbok


18. Brukar du handla på kredit? aldrig


19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared? nej


20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut? ge datorn till min bossande fru , Hulda Christina Hed. :)

ciao


Kommentarer
Postat av: Den bossande frun, Hulda Christina Hed

Nu var ju du rolig. Soffan kommer bli bekväm inatt.

2009-02-24 @ 23:20:26
URL: http://elfvinghed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0