Jag har lite tråkigt

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? -
-  1,11kr

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?

- Ja det har jag:)

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

- Alex

4. Hur lång är du?

- 1.57

5. Vilken är den senaste filmen du sett?

- Jag kommer inte riktigt ihåg, eller jo vi började titta på Benjamin Buttons otroliga liv för någon dag sen, men vi kollade aldrig klart på den.

6. Hur löd ditt senaste sms?

- Har du pratat med Anders? Kyssar

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- Det beror på vem det gäller, men jag skickar oftast sms

8. Hur många sms har du skickat den senaste månaden?

-Sedan den 27 januari har jag skickat 406 sms

9. När såg du senast din mamma?

- Jag träffade henne igår

10. Icke godkänt i något ämne?

- Nej inte av dom ämnen som är betygsatta, men jag kommer ha något ig när jag går ut

11. Mvg i något?

- Engelska, estetiskverksamhet och försäljning och service

12. När vaknade du idag?

- 08.23 när jag fick sms av Elin

13. Vilken är din favoritplats?

- I Alex famn!

14. Vilken plats föredrar du minst?

- Skolan

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?

- Jag vet inte riktigt, men jag har mina drömmar om framtiden och jag hoppas på att det blir som jag vill.

16. Hur stor är din säng ?

- 160cm tror jag den är

17. Vad sover du i?

- Min säng :)

18. Hur många kuddar har du i sängen?

 - Jag har två och Alex har två

19. Var har du bott/bor?

- Mödänge, Kilafors, Sundsvall, Collinigatan och nu bor jag på Björkhamregatan

20. Tycker du om kinamat?

- Ja!

21. Tycker du om kaffe?

- Verkligen inte!

22. Vad dricker du helst till frukost?

-Jag äter sällan frukost men jag dricker gärna te eller mjölk till och jag äter frukost.

23. Kan du spela poker?

- Näää jag har aldrig förstått mig på det.

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?

- Näe, men jag vet att kungen och drottningen gifte sig samma datum och år som jag föddes.

25. Vill du ha barn?

- Ja!

26. Kan du några andra språk än svenska?

- Engelska. Och några enstaka ord grekiska

27. Har du någonsin åkt ambulans?

- Nej

28. Föredrar du havet eller en bassäng?

- Jag badar helst i bassäng för där finns det inga snuskiga fiskar.

29. Vad spenderar du helst pengar på?

- Skor!!!

30. Äger du dyrbara smycken?

- Ja det har jag, inte på grund av pris utan vad dom betyder.

31. Kan du rulla med tungan?

- Ja

32. Vem är den roligaste människan du känner?

- Alex

33. Vad har du för ringsignal?

- Bell 3

36. Kan du byta olja på bilen?

- Jag har aldrig provat.

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

- Ja, det finns några hos mamma och kanske något hos pappa

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

- Mina jävla fula tapeter.

37. Vilken var den senaste boken du läste?

- Droger tills döds, det var en bok som jag läste till ett skolarbete.

38. Dansar du i bilen?

- Det har väl hänt någon gång

39. När var du i kyrkan senast?

- Jag var där när det var luciakröning

40. Hur många hål har du i öronen?

- 2 i de ena och 1 i det andra.

41. Har du någon piercing?

- Nej

42. Har du någon tatuering?

- Jag har två stycken

43. Har du provat droger?

- Nej

44. Vad har du för färg på din tandborste?

- Den är vit och grön

45. Vad ser du fram emot allra mest just nu?
-
Att få gå på studentbalen den 4 juni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0