.....

Det är snart dags att återgå till vardagen och skolan men några ledighetsdagar är det kvar än, skönt!
Idag har jag varit på stan tillsammans med mamma och pappa, pappa bjöd på fika.
Just nu sitter jag hemma hos mamma i Kilafors och väntar på att maten ska bli klar. Fördriver tiden med att titta på studentkläder. Jag har hittat en jätte fin vit klänning men 900kr är rätt dyrt så vi får se.
Ikväll blir jag ensam hemma för Alex jobbar sent och ska sova kvar i Edsbyn det enda positiva med det är väl att det inte är någon som trycker upp mig i väggen med hjälp av rumpan.

Näe nu ska jag sätta mig vid matbordet och stirra på ugnen i hopp om att maten blir klar fortare.

Beställer nog klänningen i morn efter jag har pratat med Alex;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Hur blev det med klänningen?

2009-01-08 @ 14:51:10
URL: http://miahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0