Diggiloo diggiley alla tittar på mig

Förlåt jag var bara tvungen men jag är så otroligt taggad inför i morn när jag och Maria ska iväg till Järvsö! Ska bli så himla underbart att få komma iväg och göra nå roligt.
Men innan vi får stressa iväg dit så ska vi göra våra sista 8 timmar på jobbet. Yeeeah!
Det skulle bli jätte varmt i morgon ska Britt så det kommer nog bli en tung dag. Efter jobbet ska jag skynda mig hem och hoppa in i duschen och stressa vidare tills det är dags att åka.

Jag har i alla fall bakat kladdkakemuffins med marsmallows (stavas?) till mig och Maria som vi ska ha i morn när vi är där, hoppas dom blev goda trots det lilla missödet. Om man säger så så är det inte marsmallows på alla muffins för jag visste inte att dom skulle ploppa upp, men som mamma sa "man lär sig något av varje misstag" och det är väl sant. Nästa gång ska jag trycka ner dom lite mer.

Nu sitter jag och har nyss målat naglarna och lagt en ansiktsmask, ska tvätta bort den snart sen ska jag nog lägga mig. Jag har sovit så dåligt flera nätter i rad nu så det är nog bra om jag kommer i säng tidigt så jag kanske får lite mer sömn inatt. Men innan jag lägger mig ska jag kika på lite kläder. Gina tricot har ju så mycket som jag vill ha!!!

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så mycket :)

2009-07-20 @ 18:50:50
URL: http://fridafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0