Idag kan vi säga att i morn kan vi säga att i morn är det sista da'n

Dagen idag har gått väldigt sakta, ju närmare fredagen vi kommer desto saktare går timmarna.
I morse fick vi i alla fall en glad överraskning, vi får lön i morgon. Vi får i alla fall en del av lönen, för dom dagar vi jobbade i juni resten får vi i början av augusti.
Efter jobbet så tog jag bussen ut till Mödänge för att hälsa på farmor. När jag kom fram så såg jag att Christer (min kusin) var där, han träffar jag ca 2 gånger per år.
Jag och farmor satt och pratade från 16.30 till ungefär 19.15 när mamma kom och hämtade mig. Det var jätte mysigt att träffa farmor, har inte träffat henne på ca 2 veckor är van att träffa henne flera gånger varje dag. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och så bjöd hon på rabarberpaj och glass. 
 
I morgon åker Alex iväg på en liten husvagnssemester tillsammans med Jocke, dom ska åka till Sundsvall. Hoppas dom får fint väder annars blir det nog inte så roligt.
Jag har även planerat en liten överraskning till älsklingen när han kommer hem, hoppas han blir glad!

Nu ska jag i alla fall kika lite på storbloggarna sen ska jag krypa till kojs. I morgon ringer alarmet klockan 6 som vanligt.

Natti natti



Bilden är tagen i fjol under tiden vi jobbade på kyrkan


Kommentarer
Postat av: Mia

Ska du diska för en gångs skull??? Tänkte på överraskningen... ;p

Var du inte och snackade nåt med Krille?

Tro det eller ej, men han ringde mig ikväll och ska köpa med sig kött och komma hit och grilla imorgon. DEN DU!!! ;) Kan nog bli riktigt trevligt.

2009-07-15 @ 23:18:03
URL: http://miahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0