Jag gjorde det!

Jag var riktigt duktig och tog reda på all disk. Känner mig stolt!
Nu sitter jag och zappar mellan alla kanalar, eller ja alla och alla 1an, 2an, 4an. Har inga fler.
Harry ligger mellan mig och datorn och kurrar, när han tycker att jag inte har klappat på honom på ett tag så skriker han till. Min lilla kelgris.
Jag ska nog snart gå och lägga mig eftersom att jag ska upp tidigt i morgon. Men i morgon är det fredag och det betyder HELG! Efter jobbet ska jag hem och duscha sen ska jag över till Maria och Marcus för att äta och dricka gott.

Nu ska jag besöka sängen, försöka få lite sömn trots att jag måste sova utan Alex inatt eftersom att han jobbar.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0