Kattjävel!

Nej inge adel news (då jag är så adlig man kan bli utan att ha ett adligt efternamn)!!!!!! fast hade inte von Yxkull blivit utkastade från riddarhuset hade jag hetat Aléxander von Yxkull nu.får väl nöja mig med allmogenamnet Elfving , målarmästare från Hersjö sub 3 (eller 4)

JAJA slutältat! inte tältat utan ÄLTAT!

Det var någon liten skit som lekte med mitt hår imorse trots flera skrik och knuffningar mot rackarn.
Så det var den dagen!!!!! jag har sovit ca 12 timmar på 2 dagar så låt mig få sova ut för guds skull!
Idag gör jag sista dan på jobbet sen semester :) ska åka imorn på en husvagnstripp med Joakim Knif Jansson , till Sundsvall.
en lite bögsemester kan jag tänka mig. Hoppas vädret är med oss! Hallelujah!

och Hannah ska åka med Ia till Järvzö på fredag och kolla på idol Ola som har blivit afro Ola.den enda jag skulle tänka mig att lyssna i den skaran av artister där är väl endast Brolle och Mojje , fråga mig inte vad Mojje gör där?! nåväl.

Har nyss diskat för 4e gången irad (läs det här frugan). vi kanske ska bytas av ett tag :)

har hittat en intressant bil för ca 30 000 kr som vi är intresserade av ;))))))))))))))))))))))))))))) får se hur det blir med det! den finns i Gävle hos en privat. Var i förrgår med morfar och åkte runt och kollade på bollnäs alla bilaffärer , alla bilar är ju satta på överpris och dom verkar desperat. bara på bilcity så erbjöd dom en sänkning på en bil 10 000 kr en saab 900 och bilmetro likaså fast flera bilar!

nu ska jag leka med katten , han har precis lagt sig . .....mot revenge!!!!!

Amen!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nu ska du va snäll på lilla Baileys (eller Harry som ni envisas med att kalla honom...). Han vill bara ha lite kärlek och uppmärsamhet och anser antagligen att sova är överskattat... ;p

Ha det bäst i Sundsvall och hoppas ni hittar nån bil.

2009-07-15 @ 22:59:06
URL: http://miahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0