Lördag kväll

Nu är jag hemma från mamma.
Sitter och tittar på tv och gosar med Harry, jag ska snart gå och lägga mig. Vi får se om jag kan sova nå med tanke på att våran granne spelar jätte hög musik som vanligt.

Idag när jag kom till mamma vart det grillat med potatis, jätte gott. Sen satt mamma och jag ute och pratade ett bra tag och en stund senare gick vi till cafe 83, Stefan följde också med. Dom tog en varsin öl och jag drack cola.

Imorn ska jag på Uno Sveningsson tillsammans med Mia och Alex. Det ska bli riktigt roligt. Han spelar på Freluga trädgårdsscen, där jag har praktik men i morn är jag ledig.

Nu ska jag krypa ner i sängen ska upp i tid i morn för vi måste städa (städade inte idag som jag skulle göra), mamma kommer och hälsar på!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0