Mästerkocken Hed

Så har jag proppat i mig middag, idag blev det kyckling och pasta. Hade kycklingen i ugnen, lät den vara där en stund tills den var nästan klar sen hade jag på sweet chili sås, "vanlig" marinad, salt och peppar. Till det åt jag som sagt pasta, bea och turkisk yoghurt. Mumma!
Jag provar mig fram i köket när Alex inte är hemma. När han är hemma så lagar jag ALDRIG mat. Vägrar göra det med tanke på att han är kock. Eller jo nu ljög jag, jag har lagat tacos en gång för ca 2 veckor sen, gills det?
Det tråkiga med att laga mat är att man måste diska efteråt. Alex har varit så gullig och diskat flera gånger i rad nu även fest det är min tur.
Jaja bara att ta tag i berget, eller så skiter jag i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0