Nu är slutet nära!

Så var den sista tisdagen på jobbet avklarad. Trots det jobbiga beskedet igår så har det rullat på rätt bra idag.
Jag har bestämt mig för att vara helt positiv till det hela för han ska bli frisk och klara sig genom det här.

Jag ser verkligen fram emot fredag när jag ska på diggiloo tillsammans med Maria, roligt att göra nå annat tillsammans än att rensa gravar. Marcus är snäll och skjutsar oss så vi kan dricka lite vin där borta och jag har lovat Maria att jag ska baka något gott till oss som vi kan mumsa på.
En bättre vän än Maria kan man inte få, jag är glad att jag har dig!

Nu ska jag lägga mig och sova en stund är så himla trött!

På återseende...



Kommentarer
Postat av: Maria

glad att jag har dig oxå gumman :) men fya vilken bitch bild på mig :P

2009-07-14 @ 17:06:22
URL: http://mariaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0