Sista för ikväll

Nu är jag hemma från Maria och Marcus, det blev hemmagjord pizza och vin. Mums.
Maria och jag hade planerat att göra en gemensam blogg idag men ingen av oss hade ork till det så vi tittade på film i stället. Hoppas vi är lite piggare nästa fredag när vi ska till Järvsö för att gå på Diggiloo. Hoppas att det är bättre väder också, har ingen lust att sitta ute om det regnar. Men som Marcus sa idag "på onsdag kommer ryssvärmen". Tydligen är det folk som dör där just nu för det är så varmt, varken Maria eller jag hade hört nå om det och han tipsade oss om ett program som kallas för nyheterna.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova en stund, Alex kommer hem vid 2 inatt. Skönt att han kommer hem, vi har inte träffats riktigt på flera dagar men så är det.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: ja precis så tänkte jag också :)

2009-07-11 @ 14:44:47
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0