Vi får ju vara ute i alla fall

Idag har det varit en regnig dag på jobbet.
Det var inte bara vi som inte hade någon större lust med att gå ut i det blöta vädret så vi stannade inne till klockan 11.20 och städade i stället. Men efter fikat fick vi så lov att ta på oss regnkläderna och gå ut, men vi rensade inga gravar utan vi klippte träd i stället. Jag lovar att om det hade kommit en människa och sagt den berömda frasen " ja men ni får ju vara ute i alla fall" ja då hade jag mer än gärna tagit av mig handskarna och gett dom till den människan för det finns då fan inge bra med att vara ute när det regnar så där. När det regnar så mycket att man till och med blir blöt genom regnkläderna ja då är det illa kan jag lova.
Hoppas att det blir bättre väder i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0