Alex sover så jag...

Sitter och funderar på vad jag önskar mig i student och födelsedags present!
Har kommit fram till detta:

* Paradhanddukshängare från Jotex, träfärgad. (Jaaa jag vet, pensionärsvarning, men är man uppväxt på landet så är man).

* En massa presentkort, Åhléns, Ikea, Elgiganten mm. (Behöver en massa saker till lägenheten)

* En ny hårblås. (Den jag har luktar bränt och håret blir verkligen inte torrt även om man står och blåser i tio min)

* Plattång (Den jag har suger! Eller ja den luvas iaf)

Jaa det var väl allt för tillfället det!


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv. Jag fick veta en sak som sårade mig väldigt mycket :/ Men jag tror det löst sig så gott det går nu :)

2009-06-08 @ 23:00:36
URL: http://elinolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0