Angående mitt förra inlägg

Det har kommit några frågor angående mitt senaste blogg inlägg om att jag och Alex kanske ska flytta till hösten.

Vi har pratat om det ett bra tag nu men i helgen började vi prata mer seriöst och jag kollade lite efter jobb, i Göteborg.
Vi får se om vi flyttar till Göteborg eller till Halmstad där Erica (Alex syster) och Matte bor.
Hoppas att det blir flytt till hösten


                                      

Göteborg                                                                Halmstad

Kommentarer
Postat av: Maria

jag tror att jag ska låsa in dig ja :P kommer ju typ dööö om du flyttar.. vad ska jag göra dåå? :P

2009-06-02 @ 21:19:15
URL: http://mariaakesson.blogg.se/
Postat av: Elin

Såååå långt kan ni ju inte flytta :(

2009-06-02 @ 21:40:52
URL: http://elinolssson.blogg.se/
Postat av: Erica

Ni gör så rätt! Kommer inte ångra er en sekund:)

2009-06-03 @ 02:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0