Fjärde året i rad

Idag på eftermiddagen var mamma, pappa, Carina, Robert, Fredrik, Daniel, Farmor och Faster hit och fikade eftersom att jag fyllde år i fredags. Fick en massa presenter som jag är jätte glad för!
Lite mindre glad eller väldigt mycket mindre glad är jag för att jag ska börja jobba i morgon. Fjärde sommaren i rad som jag och Maria ska rensa ogräs på kyrkan i Bollnäs. Varje år när vi slutar så säger vi "Aldrig mer!!!" men lik förbannat är vi där igen nästa sommar och rensar ogräs och häckspill till förbannelse. Jag lovar att jag kan göra det där jobbet i sömnen. Egentligen ska jag väl inte klaga, det är ju ett jobb i alla fall. Synd att det är så tråkigt bara och att man måste kliva upp så förbannat tidigt!

Nu ska jag gå och sussa klockan ringer 6 i morgon bitti!

Natt natti<3


Kommentarer
Postat av: Carina

Du kommer känna dig mycket gladare när lönen kommer in på kontot. Då förstår du varför du hamnar bland kyrkans ogräs varje sommar.

Tack älskade sys för fikat.

Kram

2009-06-21 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0