Lördag kväll

Så var det lördag kväll. Jag sitter och tittar på When a man loves a woman, Harry ligger brevid mig på en kudde och sover så sött. Han är så otroligt mysig.
Tidigare ikväll var Maria och Marcus här, vi grillade och drack vin och öl. Efter ett tag gick dom hem för Maria var trött. Lite senare kom Olnils och han och Alex gick ner på tranan.
När dom hade gått så gick jag till statoil och köpte cola och tidningen cosmopolitan.

Det farliga när Alex är borta är att jag alltid sitter och tittar på en massa kläder och jag hittar en massa som jag vill ha.

Mycket vettigt jag hade att säga då, jag avslutar i alla fall det här inlägget med en bild på Harry!



Harry tycker om att titta i klädkataloger precis som jag!

Kommentarer
Postat av: Carina

Men lilla godingen. Klart Harry gillar kläder. Han kommer ju från rätt ställe.. :)

2009-06-28 @ 19:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0