Sakta men säkert börjar det bli klart

Idag var det meningen att jag skulle till skolan egentligen men jag har blivit riktigt förkyld. Så himla jobbigt, jag bara ligger i soffan och svettas som en gris. Dricker en himla massa vatten, min plan är att bli frisk till studenten!

Idag har Annika och hennes kompis Mia varit här och fikat, Alecs (Hed) sov här inatt så han fikade oxå.
Nu har dom åkt ner till Gävle och jag sitter och tittar på tv.
Alex är på väg hem från jobbet, han stannade i Alfta en sväng för att hämta lite skåpluckor och lådor som har blivit vitmålade. Snart är det klart! Känns bra att vi börjar komma i ordning lite, även fast det tar tid. Man kan ju inte köpa allt samtidigt. Men snart så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0